Hujšanje v menopavzi

Poletje se nezadržno približuje in slej kot prej bomo zlezli v bolj lahna oblačila. Preden pa se pojavimo v kopalkah, se najprej spravimo s svojim telesom. Kako le, boste rekli, če ste pa……!! Kakšni?

Imam nekaj napotkov za vas. Tako se tega lotevam tudi sama.

Torej, vsak dan bodite vsaj nekaj časa goli, nagi. Hodite po stanovanju brez obleke. Če so otroci že šli od doma, to ne bo težava, če pa ne, pa vsaj podaljšajte čas, ko opravljate osebno higieno, brez obleke.  Zvečer, na primer, ali pa zjutraj, preden se zbudijo. Mož verjetno ne bo imel nič proti. V kolikor pa živite sami, pa sploh ne bo težava. Lahko likate goli, ali pa počnete kaj drugega po stanovanju. Goli se glejte v ogledalo. Navadite se na občutek golega telesa in takega, kot je, takega, kot ste. Najprej vzljubite svoje telo, tako kot je. Za nami je dolga zima, ko smo bili praktično ves dan zaviti v tople obleke. Skorajda ne vemo več, kako je biti gol in kakšni so pri tem občutki. Če bi želeli vedeti, kakšni ste videti od zadaj, pojdite v trgovino z oblekami. V tistih garderobah imajo izredno neusmiljena ogledala, kjer se lahko pogledate iz vseh zornih kotov. Predvsem je koristno, da pogledate zadnjico in stegna. Mene je ta pogled precej pretresel in streznil moje prepričanje o pravšnjih kilogramih.

V ogledalu se osredotočite na stvari, ki jih imate na telesu radi, vam vzbujajo samozavest in zadovoljstvo. Pa tudi opazujte stvari, ki bi jih rade spremenile. Bi rade shujšale? Do poletja je še čas. Po metodi, ki vam jo bom opisala spodaj ne bo težko, saj je skladno z naravnimi procesi v telesu, brez dodatkov in občutkov lakote.

Torej, pojdimo po vrsti:

  1. Nič sladkorja, malo ali nič OH (makaroni, kruh, pecivo, krompir..). Le nekaj žlic žitaric (riž, proso, ajda) na teden.
  2. Namesto sladkorjev in OH več maščob. Telo potrebuje energijo. Če mu boste odvzeli sladkor in OH mu dajte zdrave maščobe. Torej, jesti je potrebno več maščob. Več ne pomeni veliiiko. Le več, kot ste do sedaj. Jejte hrano, ki vsebuje maščobe ( avokado, sardele, oreščke, jajca), olivno olje, malo masla, sire.
  3. 2 kvalitetna in velika obroka na dan, vmes NIČ hrane, le pijete. Prvi obrok čim kasneje dopoldan, dopoldan se najbolj hujša.
  4. 1 krat tedensko se postite en dan. Najbolje v času luninih men.
  5. Gibanje: sproščena hoja vsak dan, joga. Nekajkrat na teden intenzivna intervalna vadba. Napr: hitri tek minuto, dve, nato 5 minut hoje. In to nekajkrat ponovite. Ali pa hitra hoja po stopnicah.
  6. Kupujte in jejte le kvalitetno, domačo pridelano, ekološko hrano. Razlika v telesu in počutju je ogromna.
  7. Ne glejte TV. Pojdite s kurami spat in vstajajte s petelinom.

Kaj boste pridobili? Gotovo boste shujšali. V mesecu dni cca 3-4 kg. Bistveno bolj boste mirni, zbrani. Manj boste občutljivi na stres, na dnevne spremembe, na dogodke, natrpan urnik. Bolje boste spali.

Kralji vedo, da je kočija zelo pomembna. Vozite se tudi vi skozi življenje v telesu, ki je kot kraljevska kočija, lepa, sijoča. Ravnajte s svojim telesom kot s kraljevsko kočijo in se svetu pokažite s svoji najlepši luči. Kdaj le, če ne sedaj???

 

 

2019-06-01T07:11:00+00:00

Želiš pustiti komentar?