Dokončna rešitev PMS težav

Velika večina žensk danes opravlja neko sedeče delo v pisarnah, čedalje redkeje v tovarnah za trakom. Ure in ure, dneve in dneve sedijo za pisalno mizo in opravljajo različno intelektualno delo, nekatere bolj nekatere manj. Skupno vsem pa je, da opravljajo sedeče delo, ki pa je danes skorajda neločljivo povezano z velikim stresom. Roki za opravljeno delo so kratki, vsak dan je nekaj novega, nadrejeni postajajo bolj in bolj zahtevni in neizprosni, delovni čas je za matere krut in nenaklonjen družinskemu življenju.

In ženska v takem primežu med časom, stresom in čutom obveznosti preživi leta in leta. Ko je mlajša,  vse to nekako še kompenzira s športno aktivnostjo, ima še dovolj energije, z leti, predvsem proti 40. letu starosti in kasneje, pa se utrudi, upočasni se, prične so ustavljati, kot bi se počasi vdala…Težave, ki so povezane z delovanjem hormonov, so čedalje večje in čedalje bolj moteče. To so predmenstrualni sindrom, močne in dolgo trajajoče menstruacije in še kaj. Pa nismo prišle še niti do predmenopavze, ko se pravi rodeo šele prične.

Sedaj je še čas, saj je menopavza še rel. daleč

Rada bi vam, ženskam povedala nekaj zadev v zvezi s prehrano, ki zagotovo delujejo in, ki vam bodo bistveno olajšale življenje: manj bo bolezni, tudi psihičnih nihanj in uničujočega delovanja stresa, ohranile boste vitko linijo in kar je zelo pomembno, znebile se boste težav, ki so povezane z divjanjem hormonov; to so močne in dolgotrajne menstruacije ter predmenstrualni sindrom (PMS). Kaj vse to je, ženskam ki trpijo zaradi PMS in močnih menstruacij, ni potrebno pojasnjevati. Izredno pomembno pa je, da to vse uredimo pred vstopom v menopavzo.

Nekaj o hrani

Kar bom navedla spodaj ne boste slišale prvič. Zagotavljam vam pa, da resnično deluje, saj sem preizkusila na lastni koži in se tako prehranjujem sama. Nasveti slonijo na znanstvenih dognanjih, o katerih pa se v javnosti premalo govori. Kot da ne bi bilo v interesu določenih industrij (predvsem prehrambene, farmacevtske in še katere), če bi ljudje to upoštevali. Ne ustrašite se in ne recite takoj, tega pa ne bom zmogla. Boste! Pa veste zakaj? Ker to ni radikalna metoda, ki bi vas oropala vseh užitkov kuhanja, prehranjevanja in ki bi ogrozila vaše družinsko življenje. Tako so jedli vaši predniki, še pred nekaj desetletij in več.  To je bil čas, ko hrana še ni bila industrija.

Bistvene značilnosti bom navedla po točkah. Ne bom jih podrobneje razpredala, saj je na moji spletni strani veliko tekstov, ki podrobneje pojasnjujejo navedeno. Kadar koli pa me lahko tudi osebno kontaktirate.

  1. NIČ VEČ 5 OBROKOV NA DAN. Pojejte 2, do max 3 obroke dnevno, znotraj 8 ur. Torej, prvega v času dopoldanske malice, drugega popoldan, kot kosilo. In to je to. Ostale ure, torej ostalih 16 ur le pijete.
  2. NIČ SLADKORJA IN MAX 20 g OH dnevno (to je 1 velika žlica žitaric). Od OH jejte le ajdo, proso, rž, ječmen…Izogibajte se hrane iz pšenice, tudi iz stare sorte pšenic. Tole s sladkorji in OH vzemite ZELO resno. Dokler se vam telo ne umiri in se hormoni ne uravnotežijo, dosledno upoštevajte to pravilo. Kasneje, ko boste dosegle zaželjeno težo in bodo menstruacije postale normalne, pa si privoščite tudi OH (košček kruha, pice..).
  3. Tale fama s sadjem je tipičen primer pretiravanja. Učijo nas, da moramo jesti veliiiikooo sadja. Kaj je veliko sadja? Veliko sadja pomeni 1 (en) sadež na dan. In ne dosti več. Ne pijte sadnih sokov, pojejte sadež. To je veliiiko sadja. V primerjavi s čim? V primerjavi s tem, koliko sadja smo pojedli pred 30, 40. in več leti. Takrat smo jedli sadje, ki je raslo na slovenskih tleh, event. v Makedoniji. Edino tuje sadje so bile banane in pomaranče. Pozimi smo jedli le jabolka in suhe hruške, kasneje kakšno pomarančo. En sadež na dan, poleti morda več lubenic itd.. je dovolj. Ne pozabite, sadje je sladkor.
  4. MLEKO. Glede tega se odločite same. Sama ga pijem, pazim le, da predvsem domačega, od Zadruge Planike ali katero drugo domače mleko, tudi iz mlekomata. Največjo škodo si bomo naredile, če bomo domače mleko zamenjale s sojinim, riževim, ovsenim mlekom. To so industrijski izdelki, ki so prišli od bog ve kje in ki ne vsebujejo praktično ničesar. Tega ne pijejo niti tam, kjer jih proizvajajo. Mleko pa so pili naši predniki odkar so udomačili kravo in to v vseh delih planeta.  Ne odpovejte se mleku le pri pri njegovi izbiri bodite previdne. Kupujte domače mleko, Planika ali iz katere druge zadruge in jejte njihove kvalitetne sire (Tolminski, Bohinjski siri) . Jejte mastne sire, navadni jogurt (NIKAKOR SADNI), kefir, domače maslo itd.
  5. MAŠČOBE. Če telesu za gorivo odvzamete sladkor, ga morate nadomestiti z maščobami. Jejte več maščob, mastne hrane, ki vam bo služila kot energetski vir.
  6. Vsak teden se 1 dan postite.

Kako torej pričeti

Torej, za vas ki presedite 8 ur in več po pisarnah ali v tovarni, kaj jesti za malico v službenem času? Nikakor sendviče, sladke jogurte itd. Pojejte košček mesa in zelenjavo. Če vam je to kakšen dan preveč, pojejte le pest orehov, morda spijete kefir. Doma si pripravite kosilo, ki naj bo sestavljeno predvsem iz zelenjave in pa nekajkrat na teden meso. Za družino lahko dodate riž, ajdo ali kaj drugega, same se držite predvsem zelenjave in maščob. Na maščobe ne pozabite, saj boste sicer prehitro lačne.

Pričnete lahko že danes. Zagotavljam vam, da bodo kilogrami tako hitro kopneli, da se vam bo smejalo. PMS bo preteklost, prav tako močne menstruacije. Hrana sicer ni vse, kar lahko glede teh težav storite. Je pa gotovo prva in najpomembnejša stvar, na katero imate v celoti vpliv. Hrana je lahko vaše zdravilo ali pa nasprotno, vaša poguba.

Spodaj pripenjam tekst o odvisnosti od sladkorjev. To ni hec, zato mora biti vaša zaveza o zgornjih točkah, močna in neomajana.

Moj kontakt dobite na tej spletni strani, prav tako telefon. Ste v dvomu, imate vprašanja? Pišite, pokličite. Ne trpite, živite polno življenje v čudovitem in zdravem telesu.

5 Korakov za prekinitev odvisnosti od sladkorja

 

 

2019-09-22T03:44:45+00:00

Želiš pustiti komentar?